tirsdag 16. august 2016

Det gode liv

I helgen med deilig vær. ingen avtaler og fornøyde folk rundt meg. Det blir virkelig en oppladning til arbeidsuka som kommer. Etter en slik helg er det en fornøyelse å sykle avgårde til jobb. En god mandagsfrokost og en fin tur med Jimmi. Kan nesten ikke ha det bedre.

 Var ute i hagen luket litt og bestemte meg for å høste noen gulrøtter. De er ikke særlig perfekte. Dette kom nok av at jeg sådde de inne og skrukket til røttene da jeg plantet dem ut. Men smaken er god!


 Fikk strikket ferdig  et par sokker som jeg har holdt på lenge med. De ser helt forskjellige ut selvom garnet er det samme. Dette blir julegave.

 Sønnen kommer sliten men fornøyd hjem fra Øya konsert. Viser fram en krans han har bundet på konserten. God mat og seier i OL kampene for håndballjentene og VIF sin seier over Brann gjør helgen enda bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar