tirsdag 13. mai 2014

Det er litt merkelig da!

Hvem gjemmer seg under bordet.


Jeg har strikket ferdig en genser i str 3 år. For og bakstykke og ermene. Når jeg var ferdig med strikkingen var det knapt 10 cm garn igjen. Nå er det faktisk på tide å ta seg sammen. Det gjelder montering. Så kjedelig. Skulle jo tro at det var gøy å få genseren ferdig. Det er et ork. Selv har jeg hatt umonterte gensere liggende et år eller mer før jeg har tatt meg sammen. Jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal begynne på noe nytt før tråder er festet og det som skal syses sammen er sydd. Så kan håndarbeidene gjemmes til sitt bruk. 


Så tok jeg meg sammen da, sydde sammen og vasket. Tro det eller ei: dette er en julegave!

1 kommentar:

  1. Så fin den ble!
    Jeg er også lite motivert for montering :-)

    SvarSlett